Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Urząd Miasta Luboń

Protokoły sesji Rady Miasta kadencji 2006-2010: Protokół nr XXXI/2009 z XXXI sesji Rady Miasta Luboń, która odbyła się 19 maja 2009r.

Protokół nr XXXI/2009

z XXXI sesji Rady Miasta Luboń,

która odbyła się 19 maja 2009r.

w sali sesyjnej Urzędu Miasta w Luboniu

 

ad 1.

Przewodniczący Rady Miasta, Ryszard Olszewski, przywitał radnych oraz przybyłych gości. Po stwierdzeniu quorum (20 – dwudziestu  radnych) otworzył XXXI sesję Rady Miasta Luboń. 

 

Uwag do porządku obrad nie było.

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Rozpatrzenie projektu  uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Luboń - „Luboń Północ”.
  3. Rozpatrzenie projektu  uchwały w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej naliczanej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości.
  4. Rozpatrzenie projektu  uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Luboniu („Starorzeczna”).
  5. Rozpatrzenie projektu  uchwały w sprawie uznania za bezzasadną skargi na Burmistrza Miasta Luboń oraz pracowników Urzędu Miasta Luboń.
  6. Sprawozdania Burmistrzów z bieżących prac i wykonania uchwał.
  7. Sprawozdania Komisji stałych Rady.
  8. Interpelacje i zapytania.
  9. Wolne głosy i wnioski.
  10. Przyjęcie protokołu z XXX sesji Rady Miasta Luboń.
  11. Zakończenie obrad.

 

Zał. nr 1 - Porządek obrad

 

 

 

ad 2.

Projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Luboń - „Luboń Północ” przedstawił kierownik Wydziału Zagospodarowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta, pan Hubert Prałat.

 

Komisja Komunalna Rady Miasta Luboń, w dniu 27 kwietnia 2009r., pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Luboń - „Luboń Północ”.

 

Dyskusji nie było.

W związku z powyższym Przewodniczący Rady, Ryszard Olszewski, zarządził głosowanie nad podjęciem uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Luboń - „Luboń Północ” .

 

Głosowanie:

za podjęciem uchwały głosowali:

              radna Lidia Białasik,

              radny Jakub Bielawski,

              radny Adam Dworaczyk,

              radny Bogdan Jędrzejewski,

              radny Włodzimierz Kaczmarek,

              radny Lechosław Kędra,

                radny Stefan Krukowski,

              radny Paweł Radosław Krzyżostaniak,

              radny Andrzej Michalczyk,

              radna Magdalena Joanna Nyćkowiak,

              radny Ryszard Olszewski,

radny Jerzy Kazimierz Paluszczak,

              radny Piotr Paweł Ruszkowski,

radna Wanda Suleja-Kot,

              radna Ewa Rogowicz,

              radny Marek Samulczyk,

              radny Andrzej Sobiło,

              radna Anna Sawicka-Baraniak,

              radna Magdalena Woźniak-Patej,

              radna Elżbieta Zapłata-Szwedziak,

 

głosów przeciwnych nie było,

 

głosów wstrzymujących nie było.

             

W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.                   

Nieobecny: radny Zbigniew Ziółkowski.

 

/za podjęciem uchwały głosowało - 20 radnych, przeciw - 0 radnych, wstrzymało się od głosu –  0 radnych/

 

Zał. nr 2 – Uchwała nr XXXI/185/2009 Rady Miasta Luboń z dnia 19 maja 2009r. w sprawie  zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Luboń - „Luboń Północ” .

 

 

ad 3

Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej naliczanej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości przedstawił zastępca burmistrza, Marian Walny.

 

Komisja Komunalna Rady Miasta Luboń opowiedziała się za wprowadzeniem opłaty od nieruchomości, a nie wzrostu wartości w zakresie infrastruktury, opiniując przedmiotowy projekt uchwały pozytywnie.

 

Dyskusji nie było, jedynie radny Piotr Paweł Ruszkowski zwrócił uwagę, żeby znaczki and (&) zamienić w projekcie uchwały na paragrafy (§).

 

Uwaga radnego została przyjęta.

 

Przewodniczący Rady, Ryszard Olszewski, zarządził głosowanie nad podjęciem uchwały w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej naliczanej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości.

 

Głosowanie:

za podjęciem uchwały głosowali:

              radna Lidia Białasik,

              radny Adam Dworaczyk,

              radny Bogdan Jędrzejewski,

              radny Włodzimierz Kaczmarek,

                radny Stefan Krukowski,

              radny Paweł Radosław Krzyżostaniak,

              radny Andrzej Michalczyk,

              radny Ryszard Olszewski,

radny Jerzy Kazimierz Paluszczak,

              radny Piotr Paweł Ruszkowski,

radna Wanda Suleja-Kot,

              radna Ewa Rogowicz,

              radny Marek Samulczyk,

              radny Andrzej Sobiło,

              radna Magdalena Woźniak-Patej,

              radna Elżbieta Zapłata-Szwedziak,

 

głosów przeciwnych nie było,

 

wstrzymali się od głosu:

              radny Jakub Bielawski,

              radny Lechosław Kędra,

              radna Magdalena Joanna Nyćkowiak,

              radna Anna Sawicka-Baraniak.

 

W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.                   

Nieobecny: radny Zbigniew Ziółkowski.

 

/za podjęciem uchwały głosowało - 16 radnych, przeciw - 0 radnych, wstrzymało się od głosu –  4 radnych/

 

Zał. nr 3 – Uchwała nr XXXI/186/2009 Rady Miasta Luboń z dnia 19 maja 2009r. w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej naliczanej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości.

 

 

Ad 4.

Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Luboniu przedstawił burmistrz miasta, Dariusz Szmyt.

 

Komisja Komunalna Rady Miasta Luboń doszła do wniosku, ażeby zachować charakter nazwy zgodny z sąsiedztwem. Ponieważ przedmiotowa ulica znajduje się w sąsiedztwie ulicy Stawnej, Wodnej oraz starorzecza Warty, na posiedzeniu w dniu 14 kwietnia 2009r., Komisja zadecydowała o nadaniu tej ulicy nazwy „Starorzeczna”.

 

Dyskusji nie było.

 

W związku z powyższym Przewodniczący Rady, Ryszard Olszewski, zarządził głosowanie nad podjęciem uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w Luboniu.

 

 

Głosowanie:

za podjęciem uchwały głosowali:

              radna Lidia Białasik,

              radny Jakub Bielawski,

              radny Adam Dworaczyk,

              radny Bogdan Jędrzejewski,

              radny Włodzimierz Kaczmarek,

              radny Lechosław Kędra,

                radny Stefan Krukowski,

              radny Paweł Radosław Krzyżostaniak,

              radny Andrzej Michalczyk,

              radny Ryszard Olszewski,

radny Jerzy Kazimierz Paluszczak,

              radny Piotr Paweł Ruszkowski,

radna Wanda Suleja-Kot,

              radna Ewa Rogowicz,

              radny Marek Samulczyk,

              radny Andrzej Sobiło,

              radna Anna Sawicka-Baraniak,

              radna Magdalena Woźniak-Patej,

              radna Elżbieta Zapłata-Szwedziak,

 

głosów przeciwnych nie było,

 

głosów wstrzymujących nie było.

             

W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.                   

Podczas głosowania nieobecna na sali obrad była: radna Magdalena Joanna Nyćkowiak,

Nieobecny: radny Zbigniew Ziółkowski.

 

/za podjęciem uchwały głosowało - 19 radnych, przeciw - 0 radnych, wstrzymało się od głosu –  0 radnych/

 

Zał. nr 4 – Uchwała nr XXXI/187/2009 Rady Miasta Luboń z dnia 19 maja 2009r. w sprawie nadania nazwy ulicy w Luboniu.

 

ad 4.

Projekt uchwały w sprawie uznania za niezasadną skargę na działanie burmistrza miasta Luboń oraz pracowników Urzędu Miasta Luboń przedstawił burmistrz miasta, Dariusz Szmyt.

 

Komisja Organizacyjno-Prawna Rady Miasta Luboń, po rozpatrzeniu sprawy, uznała skargę za bezzasadną.

 

W dyskusji, jako pierwsza, głos zabrała radna Magdalena Nyćkowiak, która zapytała, czy wobec pracownika Urzędu Miasta zostały wyciągnięte jakiekolwiek konsekwencje.

 

Burmistrz miasta, Dariusz Szmyt odpowiedział radnej, że przeprowadził w tej sprawie kilka rozmów, z pracownikiem, panią Barbarą Wołyńską, oraz kierownikiem Wydziału Podatków i Opłat, panem Mirosławem Stromczyńskim. Chociaż burmistrz nie był bezpośrednim świadkiem rozmowy pracownika z klientem Urzędu, a swoją opinię opiera głównie na pełnym zaufaniu do kierownika WPiO, pana Mirosława Stromczyńskiego, to nie stwierdził takich zachowań urzędnika, które można by przyjąć za niekulturalne lub naruszające zasady współżycia społecznego. W związku z powyższym nie wyciągnięto żadnych konsekwencji.

 

Radna Ewa Rogowicz zapytała, czy słuszne jest twierdzenie mieszkańca, iż wszystkie jego próby skontaktowania się z burmistrzem były nieudane. Jakie są ślady tych  prób kontaktu.

 

Burmistrz miasta, Dariusz Szmyt odpowiedział radnej, że takich śladów w Urzędzie nie ma. O tych próbach  kontaktu burmistrz dowiedział się ze skargi.

 

Radna Magdalena Nyćkowiak zapytała, biorąc pod uwagę powyższą sprawę oraz przykład z innych urzędów, czy w Urzędzie Miasta Luboń zostaną wprowadzone identyfikatory?

 

Burmistrz miasta, Dariusz Szmyt, odpowiedział radnej, że identyfikatory zostały wprowadzone już dawno, tylko ten wymóg będzie musiał być konsekwentniej egzekwowany.

 

Radny Jakub Bielawski miał wątpliwości co do trybu procedowania nad skargami. Zastanawiał się, czy na pewnym etapie nie powinno dojść do konfrontacji: pracownik Urzędu- klient Urzędu, ażeby lepiej poznać racje obu stron konfliktu.

 

Przewodniczący Rady Ryszard Olszewski odpowiedział radnemu, że komisje mają prawo zaprosić wszystkie strony konfliktu, w celu zbadania sprawy. Tryb procedowania nad skargami zależy wyłącznie od komisji. Widocznie w tym przypadku Komisja organizacyjno-Prawna nie miała wątpliwości i nie widziała potrzeby, aby przesłuchiwać wszystkie strony konfliktu. Dysponując potrzebnymi w tej sprawie dokumentami, zaproponowała Radzie  uznanie  skargi za bezzasadną. Rada może się z tym stanowiskiem zgodzić lub nie.

Przewodniczący Komisji Organizacyjno-Prawnej, pan Andrzej Michalczyk, przyznał rację Przewodniczącemu Rady i potwierdził jego słowa. Pan Michalczyk ironicznie zaproponował też, że skoro Statut Miasta przewiduje powołanie komisji doraźnych, to może warto byłoby też pomyśleć o powołaniu komisji śledczej.

 

Więcej pytań nie było ,dlatego przewodniczący Rady, Ryszard Olszewski, zarządził głosowanie nad podjęciem uchwały w sprawie uznania za niezasadną skargę na działanie burmistrza miasta Luboń oraz pracowników Urzędu Miasta Luboń.

 

Głosowanie:

za podjęciem uchwały i uznaniem skargi za bezzasadną głosowali:

              radna Lidia Białasik,

              radny Adam Dworaczyk,

              radny Bogdan Jędrzejewski,

                radny Stefan Krukowski,

              radny Paweł Radosław Krzyżostaniak,

              radny Andrzej Michalczyk,

radny Jerzy Kazimierz Paluszczak,

              radny Piotr Paweł Ruszkowski,

radna Wanda Suleja-Kot,

              radny Marek Samulczyk,

              radny Andrzej Sobiło,

              radna Elżbieta Zapłata-Szwedziak,

 

głosów przeciwnych nie było,

 

wstrzymali się od głosu:

              radny Jakub Bielawski,

              radny Włodzimierz Kaczmarek,

              radny Lechosław Kędra,

              radny Ryszard Olszewski,

              radna Ewa Rogowicz,

              radna Magdalena Joanna Nyćkowiak,

              radna Anna Sawicka-Baraniak,

              radna Magdalena Woźniak-Patej,

             

W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.                   

Nieobecny: radny Zbigniew Ziółkowski.

 

/za podjęciem uchwały głosowało - 12 radnych, przeciw - 0 radnych, wstrzymało się od głosu –  8 radnych/

 

Zał. nr 5 – Uchwała nr XXXI/188/2009 Rady Miasta Luboń z dnia 19 maja 2009r. w sprawie  uznania za niezasadną skargę na działanie burmistrza miasta Luboń oraz pracowników Urzędu Miasta Luboń

 

 

ad 6.

Zał. nr 6 – Sprawozdanie burmistrza miasta, Dariusza Szmyta, z bieżących prac oraz wykonania uchwał, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

 

Zał. nr 7 – Sprawozdanie zastępcy burmistrza miasta, Mariana Walnego , z bieżących prac,  za okres od lutego do 19 maja 2009r.

 

Zał. nr 8 – Sprawozdanie zastępcy burmistrza miasta, Rafała Marka, z bieżących prac,  za okres od lutego do 19 maja 2009r.

 

 

ad 7.

Zał. nr 9 – Sprawozdanie Komisji Sfery Społecznej, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

 

Zał. nr 10 – Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

 

Zał. nr 11 – Sprawozdanie Komisji Budżetu i Finansów, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

 

Zał. nr 12 – Sprawozdanie Komisji Komunalnej, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

 

Zał. nr 13 – Sprawozdanie Komisji Organizacyjno-Prawnej, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

 

Zał. nr 14 – Sprawozdanie Komisji Ochrony Środowiska, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

 

ad 8.

Na XXXI sesji, w dniu 19 maja 2009r. ,interpelacji nie było.

 

Zapytania:

Zał. nr 15 – Pięć (5) pytań zadanych na piśmie przez  radną Magdalenę Nyćkowiak.

 

Radna Elżbieta Zapłata-Szwedziak po raz kolejny zadała na sesji pytanie, czy wynagrodzenie nauczycieli (szczególnie chodziło o wychowawstwo) we wszystkich szkołach w Luboniu jest takie samo?

 

Ad 9.

W wolnych głosach i wnioskach radny Jakub Bielawski i radna Magdalena Nyćkowiak zaproponowali Radzie przyjęcie następującego stanowiska:

 

Stanowisko Rady Miasta Luboń i Burmistrza Miasta Luboń

 

Podziękowania Rady Miasta Luboń dla Rady Miasta Poznania

 

 

              4 grudnia 2008r. Rada Miasta Luboń i Burmistrz Miasta Luboń, mając na celu dobro nie tylko mieszkańców miasta Luboń, ale także mieszkańców aglomeracji poznańskiej, podjęła stanowisko dotyczące ograniczenia negatywnych skutków ponadnormatywnego poziomu hałasu lotniczego.

              28 kwietnia 2009r., na LIII Sesji Rady Miasta Poznania, radni przyłączyli się do stanowiska Lubonia, uznając słuszność zawartych w nim argumentów i postulatów. Za to wsparcie Radzie Miasta Poznania dziękujemy. Istotne jest, aby mówić jednym, silnym głosem we wspólnej sprawie. Temat dotyczący lotniska wojskowego Poznań - Krzesiny oraz jego oddziaływania na mieszkańców aglomeracji poznańskiej jest bardzo istotny, dlatego też należy podejmować kroki, aby wszyscy mogli żyć w poczuciu bezpieczeństwa, ale jednocześnie w ciszy i spokoju.

 

Radna Ewa Rogowicz zasugerowała, że radnemu Jakubowi Bielawskiemu zależy na przyjęciu przedmiotowego stanowiska, ponieważ ma w tym swój „ukryty cel”.

 

Mimo zdecydowanego sprzeciwu radnego Jakuba Bielawskiego i nalegań o ujawnienie rzekomego „ukrytego celu”, radna Rogowicz nie chciała swoich podejrzeń zdradzić.

 

Przedmiotowe stanowisko opiniowała wcześniej Komisja Organizacyjno-Prawna, która w tej sprawie wyraziła opinię pozytywną.

 

W związku z powyższym Przewodniczący Rady, Ryszard Olszewski, zapytał, kto jest za przyjęciem przedmiotowego stanowiska i upoważnieniem pana Jakuba Bielawskiego do jego zaprezentowania na Radzie Miasta Poznania.

 

Głosowanie:

za  głosowali:

              radny Jakub Bielawski,

              radny Adam Dworaczyk,

                radny Stefan Krukowski,

              radny Paweł Radosław Krzyżostaniak,

              radny Ryszard Olszewski,

radny Jerzy Kazimierz Paluszczak,

              radny Piotr Paweł Ruszkowski,

radna Wanda Suleja-Kot,

              radny Andrzej Sobiło,

              radna Magdalena Joanna Nyćkowiak,

              radna Magdalena Woźniak-Patej,

             

głosów przeciwnych nie było,

 

wstrzymali się od głosu:

              radna Lidia Białasik,

              radny Lechosław Kędra,

              radny Bogdan Jędrzejewski,

              radna Ewa Rogowicz,

              radny Andrzej Michalczyk,

              radny Marek Samulczyk,

              radna Anna Sawicka-Baraniak,

              radna Elżbieta Zapłata-Szwedziak.

 

W głosowaniu wzięło udział 20 radnych.                   

Nieobecny: radny Zbigniew Ziółkowski.

Podczas głosowania salę obrad opuścił: radny Włodzimierz Kaczmarek.

 

/za podjęciem stanowiska głosowało - 11 radnych, przeciw - 0 radnych, wstrzymało się od głosu –  8 radnych/

 

Radny Piotr Paweł Ruszkowski złożył wniosek o egzekwowanie przez miasto obowiązku dbania i podlewania drzewek wzdłuż autostrady.

 

Przewodniczący Rady, Ryszard Olszewski, złożył wniosek o dbanie o mogiłę Nieznanych Żołnierzy na cmentarzu w Żabikowie.

 

Radna Elżbieta Zapłata-Szwedziak poinformowała i zaprosiła radnych, w imieniu Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, do udziału w lokalnej debacie pn.”Czy twoje picie jest bezpieczne?” - 8 czerwca 2009r., godz. 10.00, sala sesyjna Urzędu Miasta Luboń.

 

Mieszkaniec Lubonia, pan Jan Kaczmarek, który na ostatniej sesji przekazywał ustnie zastrzeżenia co do podziału pieniędzy na poszczególne stowarzyszenia i organizacje, skierował je do Burmistrza na piśmie.

Zał. nr 16 – Zastrzeżenia i wnioski zgłaszane na sesji Rady Miasta Luboń w dniu 23.04.2009r. - ustnie, 19.05.2009r. - pisemnie.

 

 

W dalszej części sesji podane zostały terminy spotkań komisji stałych Rady oraz sesji Rady Miasta Luboń w miesiącu czerwcu.

 

Mieszkaniec Lubonia, pan Jan Kaczmarek ,złożył wniosek, aby sesje Rady Miasta Luboń odbywały się w godzinach przedpołudniowych.

 

ad 10.

Protokół nr XXX/2009 nie został przyjęty ze względu na wniesione uwagi. Przyjęcie protokołu oddalono na następną sesję.

 

Uwagi do protokołu wnieśli:

  • radna Ewa Rogowicz (uwaga dotyczyła wypowiedzi pani Rogowicz, która zabrała głos w imieniu klubu „Wspólny Luboń” - str. 8 protokołu – pominięcie istotnych sformułowań).
  • radny Jakub Bielawski (uwaga dotyczyła wypowiedzi radnego – str. 10 protokołu). Został zmieniony sens wypowiedzi radnego.
  • radny Piotr Paweł Ruszkowski (uwaga dotyczyła wypowiedzi radnego – str. 14 protokołu). Radny w imieniu mieszkańca złożył wniosek o ustawienie na ul. Morelowej znaku informacyjnego, że jest to droga pieszo-jezdna, a nie- jak napisano w protokole -znaku zakazu parkowania.

 

 

Wszystkie uwagi do protokołu nr XXX/2009 z dnia 23 kwietnia 2009r. zostały sprawdzone, uwzględnione i poprawione.

 

Mieszkaniec Lubonia, pan Robert Korcz ,stwierdził i poinformował Radę, że on i jego rodzina byli zastraszani przez radną Wandę Suleję-Kot, która również użyła wobec niego przemocy fizycznej.

 

ad 11.

W związku z wyczerpaniem porządku obrad  przewodniczący Rady, Ryszard Olszewski, o godz. 18.45 zamknął obrady XXXI sesji Rady Miasta Luboń.

Załączniki:

Zał. nr 1 - Porządek obrad

Zał. nr 2 – Uchwała nr XXXI/185/2009 Rady Miasta Luboń z dnia 19 maja 2009r. w sprawie  zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Luboń - „Luboń Północ”

Zał. nr 3 – Uchwała nr XXXI/186/2009 Rady Miasta Luboń z dnia 19 maja 2009r. w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej naliczanej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku podziału nieruchomości

Zał. nr 4 – Uchwała nr XXXI/187/2009 Rady Miasta Luboń z dnia 19 maja 2009r. w sprawie nadania nazwy ulicy w Luboniu

Zał. nr 5 – Uchwała nr XXXI/188/2009 Rady Miasta Luboń z dnia 19 maja 2009r. w sprawie  uznania za niezasadną skargę na działanie burmistrza miasta Luboń oraz pracowników Urzędu Miasta Luboń

Zał. nr 6 – Sprawozdanie burmistrza miasta, Dariusza Szmyta, z bieżących prac oraz wykonania uchwał, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

Zał. nr 7 – Sprawozdanie zastępcy burmistrza miasta, Mariana Walnego,            z bieżących prac,  za okres od lutego do 19 maja 2009r.

Zał. nr 8 – Sprawozdanie zastępcy burmistrza miasta, Rafała Marka, z bieżących prac, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

Zał. nr 9 – Sprawozdanie Komisji Sfery Społecznej, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

Zał. nr 10 – Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

Zał. nr 11 – Sprawozdanie Komisji Budżetu i Finansów, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

Zał. nr 12 – Sprawozdanie Komisji Komunalnej, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

Zał. nr 13 – Sprawozdanie Komisji Organizacyjno-Prawnej, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

Zał. nr 14 – Sprawozdanie Komisji Ochrony Środowiska, za okres od lutego do 19 maja 2009r.

Zał. nr 15 – Pięć (5) pytań zadanych na piśmie przez  radną Magdalenę Nyćkowiak

Zał. nr 16 – Zastrzeżenia i wnioski zgłaszane na sesji Rady Miasta Luboń w dniu 23.04.2009r. - ustnie, 19.05.2009r. - pisemnie.

Zał. nr 17 – Lista obecności z XXXI sesji – radnych

Zał. nr 18 – Lista obecności uczestniczących w sesji mieszkańców Lubonia

Zał. nr 19 – Lista obecności zaproszonych na sesję gości

 

   

wstecz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Rada Miasta Luboń »

Zapis audio z Sesji Rady Miasta

Zapis wideo z Sesji Rady Miasta

Uchwały Rady Miasta kadencji 2018-2023 »

Wykaz imiennych głosowań kadencji 2018-2023 »

Protokoły sesji Rady Miasta kadencji 2018-2023 »

Protokoły posiedzeń Komisji Rady Miasta 2018-2023 »

Zasłużony dla Miasta Luboń »

Siewca Roku »

Uchwały Rady Miasta kadencji 2014-2018 »

Protokoły sesji Rady Miasta kadencji 2014-2018 »

Protokoły posiedzeń Komisji Rady Miasta 2014-2018 »

Uchwały Rady Miasta kadencji 2010-2014 »

Protokoły sesji Rady Miasta kadencji 2010-2014 »

Protokoły posiedzeń Komisji Rady Miasta 2010-2014 »

Uchwały Rady Miasta kadencji 2006 - 2010 »

Protokoły sesji Rady Miasta kadencji 2006-2010 »

Protokoły posiedzeń Komisji Rady Miasta 2006-2010 »

Uchwały Rady Miasta kadencji 2002-2006 »

Protokoły posiedzeń Komisji Rady Miasta 2002-2006 »

Protokoły sesji Rady Miasta kadencji 2002-2006 »

Uchwały Rady Miasta kadencji 1998-2002

Protokoły sesji Rady Miasta kadencji 1990-1994

Rejestr uchwał Rady Miasta 1990 - 2014

Interpelacje i wnioski radnych