Uchwała nr LII/253/2006
Rady Miasta Luboń
z dnia 12 września 2006r.
dotycząca zmiany uchwały w sprawie niezrealizowanych kwot wydatków,
które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2005.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 191 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 i Nr 169, poz. 1420 oraz z 2006r. Nr 45, poz. 319) Rada Miasta Luboń uchwala, co następuje:
§1.
W załączniku do uchwały nr XLIII/211/2005 Rady Miasta Luboń z dnia 29 grudnia 2005r. w sprawie niezrealizowanych kwot wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2005, zmienionej uchwałą nr XLVI/225/2006 Rady Miasta Luboń z dnia 30 marca 2006r. oraz uchwałą nr L/240/2006 z dnia 29 czerwca 2006r., wprowadza się następujące zmiany:
w pkt II „Wydatki” w pkt 3 wyrazy „Termin realizacji: 30.09.2006r.” zastępuje się wyrazami „Termin realizacji: 31.12.2006r.”.
§2.
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi.
§3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uzasadnienie
do uchwały nr LII/253/2006
Rady Miasta Luboń
z dnia 12 września 2006r.
w sprawie niezrealizowanych kwot wydatków,
które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2005.
W załączniku do uchwały nr XLIII/211/2005 Rady Miasta Luboń z dnia 29 grudnia 2005r. w sprawie niezrealizowanych kwot wydatków w roku 2005, zmienionej uchwałą nr XLVI/225/2006 Rady Miasta Luboń z dnia 30 marca 2006r. oraz uchwałą nr L/240/2006 Rady Miasta Luboń z dnia 29 czerwca 2006r., jako termin realizacji wydatków w dziale 926 podano 30.09.2006r.
W związku z trwającymi negocjacjami mającymi na celu zawarcie ugody sądowej w sprawie ostatecznego rozliczenia I etapu budowy hali widowiskowo-sportowej i odroczenie terminu płatności, konieczna jest zmiana terminu realizacji wydatków na dzień 31.12.2006r.